#boostyourpositivity: My body, me & Kate Moss

Danone en #boostyourpositivity willen het deze keer hebben over het thema Body.

Een paar dagen geleden wist ik nog niet wat ik hierover kon vertellen. Dat is eigenlijk nog niet helemaal veranderd. Over mijn lichaam heb ik weinig speciaals te melden. Ik heb er geen haat-liefde verhouding mee, ik ben niet diep ongelukkig over kromme tenen of rare oren en natuurlijk zou ik hier en daar misschien wel eens iets willen veranderen.

Als ik eens mag dromen… Ik zou er best willen uitzien als Kate Moss. Ik vind Kate Moss een ongelofelijk aantrekkelijke vrouw. Zelfs als ze dronken is, drugs snuift of aan het scheiden is, ziet ze er nog ongelofelijk glamorous uit. Het enige nadeel: om zo’n lichaam te krijgen als dat van La Moss moet je er veel voor over hebben. Ik heb best discipline, maar als ik lees wat Kate Moss allemaal moet doen om er zo strak uit te zien: haar gezicht wassen met gekookte melk, pro-biotische yoghurt eten… Of misschien eerder: niets eten, roken, coke snuiven en champagne of vodka drinken.

U leest het al: een lijf zoals dat van Kate Moss zal niet voor in dit leven zijn. Daar ben ik niet gedisciplineerd genoeg voor en bovendien ben ik ook niet zo zelfdestructief. Maar echt rouwig ben ik daar niet om. Ik zit goed in mijn vel, ben gelukkig én ik ben gezond. Ik let erop dat er niet teveel kilo’s bij komen, maar ik zal lekker eten ook niet laten staan om me op konijneneten te storten. Daar moet ik Bart Peeters gelijk in geven.

Ik blijf dus gewoon mezelf. En misschien maar beter ook. Want zolang je blij bent met wie je bent, moet je jezelf vooral niet hardnekkig proberen veranderen. En hoewel ik de dunne benen, het mooie haar en de sexy buik van Kate Moss wel zou willen, denk ik stiekem dat zij misschien wel heel erg blij zou zijn met mijn mooie borsten… 😉

19 comments

  1. De vraag is hoe naturel Kate Moss nog is. Op foto’s vind ik haar alleraardigst, maar mocht ik ze ’s morgens zonder de vele lagen make-up en met een gigantische kater uit bed zien rollen, dan zou het goed kunnen dat ik prompt mijn mening bijstel.

    Enfin, als je haar maar goed zit. 😉

    Geliked door 1 persoon

  2. Haaa, zalig clipje zeg! Ik kende het liedje al, vooral van die keer in Dranouter toen Bartje de tent deed ontploffen. En gisteren zag ik Jeroen in Het Huis ook stilletjes “Konijneneten” zingen toen Sofie Dumont bezig was een cake met onkruid te bakken. Groot gelijk dat we liever genieten van het leven en gelukkig zijn, dan te lijken op een wandelende tak. Glaasje wijn? 😉

    Like

  3. Yes, mooi geformuleerd! Het evenwicht houden tussen zelfdiscipline en zelfdestructie: volgens mij zijn wij daar véél beter in dan Kate Moss 🙂

    Like

  4. Aha, kijk eens aan ! Blij zijn met wat je hebt en dat niet constant willen “optimaliseren” is zalig. Moesten we dat allemaal wat meer hebben 🙂 Toch even meegeven dat ik Kate Moss schitterend uitzien vind, en dan vooral haar borsten 😉

    Like

  5. ik deel helemaal je mening over Kate Moss niet, Valerie.
    Geef mij maar een vollere, meer naturelle vrouw. Waar niet aan gemanipuleerd is…
    Gewoon tevreden zijn met jezelf is een enorme troef voor geluk!

    Like

Plaats een reactie